BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Dedam pliusą virš “Apple” serviso galvos

Pasirodo, “Apple” servisas dirba operatyviau negu aš. Tris dienas ruošiausi, kol ištaikiau minutę nuvežti į “iDeal” esančią Čiurlionio g., o kietasis diskas buvo pakeistas per penkiolika minučių.

Ant “Intel” platformos sukurtų HDD tikimybė mirti yra tokia pat, kaip ir paprastų kompiuterių. Skirtingu metu pagamintuose kompiuteriuose yra dedami skirtingų gamintojų kietieji diskai. Mano atveju buvo sumontuotas 60GB talpos “Seagate” pagamintas kietasis diskas, kuriam jau amžiną atilsį.

Kadangi “Apple” servisas neturi šiuo metu 60GB “MacBook’ams” tinkamų kietųjų diskų, man buvo pasiūlyta įdėti dvigubai didesnį už simbolinę priemoką. Kadangi greitai sukirtome rankomis, tai dabar mano “MacBook’e” puikuojasi 120 GB talpos “Samsung” HDD. Jam garantija 2 metai, pradedant skaičiuoti nuo šiandien.

Šįvakar manęs laukia “Mac OS X Tiger” įdiegimo procesas. Tai pasisiūlė padaryti ir “Apple” servisas, bet būtų reikėję valandą luktelti ir prarasti tokį malonumą.

Ate, ate, duomenys …

Rodyk draugams

Komentarai (2)

  1. er:

    As tai nusivyliau apple servisu, nunesiau savo booka, nes su mano hdd irgi keisti dalykai dedasi. Tai is pradziu prachekino ir pasake, kad mazdaug viskas tvarkoj ir keisti negali, nes programos rodo, kad viskas ok. Bet tai jei sakau, kad negerai veikia, ai kodel iskart nepakeitus?

    Klausiau, ar nebus taip, kad db po chekingo, jis man uzlus, kai baigsis garantija, tai buvo taip ne ytin maloniai atsakyta, kad kai matysim akivaizdziai, kad yra problema, tada keisim :D zodziu, kai parduoti, tai kietuoliai, o kai taisyt, tai nusiplauna rankas. Welcome to LT

  2. Na dėl duomenų patarčiau įsigyti kokį išorinį HDD ir pasidaryt savo duomenų BackUp'ą :)

Rašyti komentarą